25 August 2008

CERAMAH TERAKHIR DSAI - KESESAKAN TERLAMPAU











Tepat jam 11.00 mlm DSAI tiba untuk ceramah terkhir beliau dalam siri kempen PK P 044 Pmtg Pauh. Hujan dah lebat, Saya masih berada di Bilik Gerakan Jalan Baru, Perai.

Maaf yer kesesakan yang amat terlampau (seperti yang saya kata tadi, dianggarkan hampit 20 ribu) telah membanjiri ceramah terakhir ini di tambah pula dengan hujan telah tidak membenarkan saya untuk menghampiri pentas.

Dari cakap-cakap dalam bilik gerakan, kesesakan lalulintas amat teruk sekali bagi kedua-dua hala iaitu dari bulatan Pmtg Pauh ke Bworth dan sebaliknya sehingga menjangkau 5km

Jalan Baru Perai yang mempunyai 3 lorong kini hanya tinggal 1 lorong untuk digunakan. Dua lorong lagi telah digunakan oleh orang ramai untuk meletak kenderaan masing-masing. Susur keluar lebuhraya dari arah utara samada yang mahu ke Jalan Baru atau ke Bworth juga mengalami kesesakan teruk

Polis trafik yang pada awal tadi kelihatan mengawal lalulintas disini kini sudah tidak kelihatan lagi. Sudah tidak mampu lagi agaknya ditambah dengan hujan yang tidak henti-henti dari tadi.

Hujan semakin lebat. saya mengambil keputusan untuk balik hotel.

Insyaallah jumpa lagi esok.








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive