05 April 2009

UMNO GELABAH DI BUKIT SELAMBAU

Umno dan BN semakin terdesak di Bkt. Selambau. Ini berikutan tindakan PDRM menahan dan menyoal siasat pemilik rumah yang membenarkan program PKR di jalankan di kediaman beliau di Laguna Merbok.

Walau bagaimanapun pemilik rumah berkenaan dengan tegas mempertahankan pendiriannya membenarkan premis beliau digunakan oleh pihak PKR dalam kempen N25 Bkt Selambau.

Mereka (UMNO) begitu terkejut melihat penduduk Laguna Merbuk memberi sambutan hebat program kempen PKR..Sekali lagi aktivis ini dengan pendirian tegas dan berani terus mara dengan lebih hebat lagi walaupun telah diugut.

Pejuang Paktan Rakyat bukan pengecut macam pemuda UMNO yang hanya berani apabila ada polis di belakang sahaja. Kami pemuda pakatan sanggup berkorban apa sahaja asalkan BN tumbang.
Sementara itu Puteri Reformasi YB Nurul Izzah Anwar malam ini telah melawat ke pasar malam Bukit Selambau sambil beramah mesra dengan pengundi disana sebelum ke Bilik Gerakan AMK Kedah untuk mengadakan Sidang Akhbar. Selepas sidang akhbar YB Nurul telah ke Taman Ria Jaya.


-- N25 Bukit Selambau

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive