30 September 2009

PRK Bagan Pinang : Pertandingan 3 penjuru

BN petang semalam telah mengumumkan seorang "perasuah" atau dalam bahasa BN "politik wang" iaitu bekas MB Negeri Sembilan, Isa Samad sebagai calon, manakala PAS juga telah megumumkan Pesuruhjaya PAS Negeri sebagai calonnya dalam PRK Bagan Pinang 11 Oktober nanti.
Sebentar tadi pula seorang calon bebas telah mengumumkan yang beliau akan turut serta mencuba nasib dalam PRK Bagan Pinang nanti. Beliau adalah Ahli jawatankuasa Parti Keadilan Rakyat (PKR) Bahagian Telok Kemang, Shahruddin Abd Hamid.
Kata Shahruddin, beliau bertanding adalah untuk menyampaikan hasrat dan visi untuk pembangunan yang komprehensif di daerah Port Dickson.
Shahruddin, 52, berkata walaupun beliau mendapat tekanan daripada para pemimpin PKR namun beliau akan tetap meneruskan hasratnya itu.

Katanya beliau rela keluar dari PKR dan melepaskan jawatan AJK PKR Bahagian Telok Kemang bermula hari ini jika ini adalah kehendak pemimpin PKR. - BH
STONE: Apakah ini sekadar untuk memecah undi PR? Atau telah menerima "habuan" dari pihak sebelah sana? Sama-sama kita tunggu sehingga Sabtu ini

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive