25 January 2010

Ahli Parlimen PKR Bandar Indera Mahkota letak jawatan Timb. Pengerusi II PKR Pahang


Ahli Parlimen Indera Mahkota, Azan Ismail Umum Letak Jawatan Timbalan Pengerusi II PKR, Pahang


Ahli Parlimen Indera Mahkota, YB Azan Ismail (foto) hari ini mengadakan satu sidang media mengumumkan perletakkan jawatannya sebagai Timbalan Pengerusi II, Parti Keadilan Rakyat (PKR) Pahang berkuatkuasa serta merta.
Tindakan tersebut dilakukan setelah mendapati pucuk pimpinan PKR Pahang tidak lagi memberi kepercayaan kepada beliau untuk bersama-sama membangunkan parti itu di negeri ini. "Saya amat terkilan dengan beberapa tindakan kepimpinan parti yang begitu jelas membelakangkan saya dalam banyak program yang diadakan mutakhir ini" katanya.
Azan juga menegaskan beliau masih kekal sebagai Ahli Parlimen Indera Mahkota, dan tidak sama sekali akan keluar parti biarpun terdapat "khabar angin" yang disebarkan oleh ahli-ahli pemimpin PKR sendiri .
"Saya masih setia dengan PKR dan Pakatan Rakyat (PR), cuma ada beberapa perkara penting yang perlu diselesaikan terlebih dulu jika benar PR bercita-cita dan bersungguh-sungguh untuk menawan Pahang dalam pilihanraya umum ke 13 nanti." katanya. - Pahangdaily

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive