07 April 2010

Puak UMNO melopong di Hulu Selangor

INI KENYATAAN TERBARU NAJIB
seperti yang dilapur the Star

PM: MIC candidate for Hulu Selangor

PETALING JAYA: The Hulu Selangor parliamentary seat will be given to the MIC, Datuk Seri Najib Tun Razak said on Wednesday.

The Prime Minister, who is also Barisan Nasional chairman, said he would decide on the candidate later.
Maka melopong lah puak-puak UMNO. Tarak masyuk maaa ...
Penyokong UMNO :
Kami penyokong UMNO akan berpaling tadah dan akan sokong PKR kalau BN letak calon dari MIC.

Krishnan dari Batang Kali pula berkata;
"Penyokong MIC sepakat dengan MCA akan tolak BN jika letak calon dari UMNO".Kah kah kah itu Najib punya kapla sudah ada pusing maaa ....
Kalau diikutkan kenyataan di atas maka penyokong UMNO akan memangkah PKR lah nanti Alhamdulillah ....

2 comments:

Org Rawang said...

Terus terang aku cakap disini bahawa aku nak jadi orang UMNO pertama yang akan pangkah PR kalau PKR letak calon melayu . Memang bengan betul lah aku pada Najib yang mengalah pada Sami Vel tu ! Kalau ada orang nak komplen pada Najib piilah !

Anonymous said...

Aku sekeluarga (ibu, bapa dan isteri) telah bertekad untuk mengundi PR pada 25hb nanti, andai benar seperti apa yang dikatakan najib ini, walau pun keluarga aku adalah penyokong UMNO selama ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive