15 June 2010

Lagi Najib tipu rakyat 1Malaysia


Apabila kapal Mavi Marmara, kapal misi bantuan kemanusiaan ke Gaza yang disertai oleh rakyat Malaysia diserang dan ditawan Israel pada 31 Mei lalu, seluruh dunia mengutuk tindakan tersebut, termasuk Malaysia.

Perarakan bantahan oleh rakyat di adakan seluruh negara dan seluruh dunia. Semua tidak dapat menerima akan tindakan Isreal menahan dan menawan kapal misi bantuan tersebut. Malahan ianya dilakukan di perairan antarabangsa yang sepatutnya Israel tiada hak langsung terhadap tindakan tersebut.

Tapi kerana Amerika berada dibelakangnya, Israel tidak ambil peduli dengan kemarahan antarabangsa. Sehingga ke hari ini tidak ada tindakan konkrit yang di ambil selain mengutuk, itu lah saja.

Malaysia melalui PM nya Najib Razak membawa usul tersebut ke Parlimen. Najib seperti biasa berapi-rapi mengutuk Israel dalam usulnya. Akhirnya usul diluluskan sebulat suara untuk mengutuk Israel. Hebat sungguh Malaysia yang diketui Najib, sanggup dan berani mengutuk Israel. Satu-satu nya negara di dunia yang paling samseng.

Dalam kita masih memperkatakan tentang kezaliman Israel, kajahatan yang dilakukannya, kutukan yang dilemparkan oleh seluruh dunia, tiba-tiba kapal dagang Israel dibenarkan berlabuh di Malaysia Isnin lalu? Walhal Malaysia tidak ada apa-apa hubungan diplomatik pun dengan Israel ... Ramai rakyat tak percaya ... tapi itu lah realitinaya ... dan itu lah 1Malaysia Apco. yang di ketui Najib Razak ...

Yang menariknya, Sweden sebuah negara kafir, sanggup tidak membenarkan kapal Israel berlabuh di pelabuhannya ... tapi Malaysia BOLEH ... kah kah kah

Aku petik sedikit apa yang dikatakan oleh Tukar Tiub di sini

KAH KAH KAH…

woit…. INI KAUM BURUH DI NEGARA KAPIR LAKNAT… kah kah kah…

kah kah kah… WARGA NEGARA INI MAKAN BABI TAK SEMBELIH …. kah kah kah..

kah kah kah…. TAK SEMBAHYANG… TAK PERCAYA TUHAN…. BERZINA ...kah kah kah..

kah kah kah…. TAPI DALAM HAL KEADILAN SESAMA MANUSIA MEREKA LEBIH JUJUR DARI WARGA NEGARA ISLAM…. kah kah..

kah kah kah… WARGA NEGARA ISLAM BERBUIH BUIH MULUT SEMBAHYANG… kah kah kah…

kah kah kah... HITAM LEGAM KENING ... KERANA SUJUD... kah kah kah

kah kah kah…. TAPI TAK ADA APA APA….NATO .. NO ACTION TALK ONLY…kah kah kah…

kah kah kah ...TADO …. TALK AND DOA ONLY…. kah kah kah

baca ini:

KAPAL ISRAEL DI PERLABUHAN KLANG TANDA NAJIB CINTA APCO


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive