18 June 2010

Suami-suami awasi pergerakan isteri anda

Kecurangan isteri-isteri


Umurnya dalam lingungan 35 thn. Punya 2 anak. Berasal dari negeri pantai timur. Kini tinggal di Putrajaya. Suaminya seorang kakitangan kerajaan yang berpangkat. Selalu ke luar kawasan. Berpakaian sopan. Bertudung. Sekali pandang memang seorang isteri yang baik. Seolah seorang ustazah.

Aku mengenali menerusi saluran chatting di sebuah stesen TV. Aku pernah mengatakan saluran ini penyumbang kepada kejadian-kejadian tidak senonoh. Mereka menjawab terpulang kepada pengguna, baik dicari baik yang dapat tapi kalau jahat yang dicari, jahat lah yang bakal diketemu.

Aku berasal dari negeri utara semenanjung. Berkahwin. Tapi mungkin Tuhan tak lagi mahu memberikan aku zuriat. Kami tidak punya anak walaupun sudah lebih 10 tahun berkahwin. Kesunyian menyelubungi hidup kami berdua, tapi nasiblah aku dan isteri bekerja.

Setiap hari selepas pulang kerja, atau bila ada kelapangan masa tanpa pengetahuan isteri aku mengadap saluran chatting di TV sehingga larut malam. Saluran ini berterusan 24 jam. Akhirnya nya aku berkenalan dengan si dia yang tinggal Putrajaya. Isteri orang. Selepas beberapa lama berhubung melalui telefon, kami mengambil keputusan untuk berjumpa di KL [seterusnya DI SINI]

1 comment:

Liza said...

Bongok! Kalau ikut hukum hudud semua sekali kena rejam dgn batu sampai mati.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive