04 September 2010

Iskh betul ker cerita ni ... Tapi aku percaya

Bernama melapurkan seramai 756 ahli PAS di Parlimen Larut telah beramai-ramai keluar dari parti tersebut dan menyertai parti umNo. Sebab nya seperti biasa la, mereka dah hilang keyakinan kepada PAS - sebab yang dah sinonim dengan kita apabila ahli politik keluar parti.
Mereka telah menyerahkan borang permohonan kepada MAMAK Zambry Kadiaq.
Penyertaan mereka di ketuai oleh bekas Timbalan Ketua PAS cawangan Bagan Baru, Mat Arop Samat yang sudah 32 tahun bersama PAS.
Betul ker Mat Arop 756 orang ...?? Hehehe ramai tu. Lepas ni boleh la jadi Ketua Cawangan umNO Bagan Baru kot ...
Pasai apa hang lari keluar Mat Arop ai ... Ni mesti kes tak dapat jawatan ni ... tak kan dah 32 tahun baru setakat Timbalan Ketua Cawangan saja kot ..hehehe. Kalau dah lama macam tu mesti dah ada dalam bahagian dah bukan lagi di cawanagan ... Jadi bila tak dapat jawatan hang pun lari la keluar ... ajak la 5 6 orang lagi ikut hang keluar sama ... cakap kat paper 700 lebih ... kah kah kah ...
Aku percaya Mat Arop keluar PAs bersama 5 6 orang yang lain ... bukan 756 orang ... hahaha
Sebab dia lari keluar bukan hilang kepercayaa, tapi sebab tak dapat jawatan tinggi lagi selepas 32 tahun ... hahaha

1 comment:

Yong said...

Dia kuar sebab kerajaang perpaduang tak jadi. Ini amaran kepada mereka yang menentang kerajaang perpaduang. AWAS! Ramai lagi pendokong kerajaang perpaduang akan kuar PAS! Yong cuma ucap good riddance! Sayonara! Berambuih kome! Pergi le sokong APCO dan judi tu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive