30 January 2011

Lagi gambar tarian separuh bogel 1Malaysia - org umnoapco kata gambar superimposed ... hahaha

Gambar pertama yg aku siarkan terdahulu yg mamat umnoapco tu kata superimposed
apakah ini juga gambar Superimposed
Tadi masa aku siar gmbr pertama (atas) ada satu mamat (sah penyokong kuat 1Malaysia umnoapco) komen kata ... 'kau pun same kaki fitnah..itu fotoshop larr' ... lalu aku pun tanya dia balik ... dia tau ker apa itu photoshop? ....

Aku faham la maksud dia photoshop tu adalah "superimposed"....

Kalau dia bermaksud photoshop tu superimposed ...ha tu ada la kena ... hehehe ... tapi tgk la pula gambar di atas (bawah) ni, tak kan "photoshop" (superimposed) juga kot hahaha.
Aku terharu sgt kalau ada cikgu-cikgu yg boleh ngajar aku buat 'superimposed" sampai hebat macam gambar di atas tu, hari ni juga aku nak daftar nak p belajar dgn dia ... tlg bgtau bro Anon ya ...
Moral of the story : kalau tak tau jgn banyak mulut. Jgn main terjah jer.
Inilah sikap puak umnoapco totok .... Kalau dah kena btg hidung sendiri mcm2 hangpa cri jln nak ngelak. Benda benar pun cuba disembunyikan lagi. Hampeh ....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive