14 February 2011

Komen terbuka buat YB Azmin

STONE : Komen ni aku copy dari blog 'penarik beca' yang katanya dia pun copy dari komen di blog MSK yang keluar PKR yang dikomen oleh indraputra80.

Harap YB Azmin dapat lah buat apa yang patut terhadap komen ni.

Gua yg.sama sama Azmin sejak 1999 di Hulu Kelang atau bahasa mudah nya di Pejabat nya di Melawati/Klang gate.,masih ingat lagi betapa kami i.e Ulik,Mat Kawait,Hasnah,Din Perdana d.l.l,bekerja keras utk nya atau dgn maksud utk KEADILAN.,dan kami bersyukur kerana beliau Menang.,

Tahun 2004,beliau kalah dan kami sama sama menanggung kesedihan.

Tapi selepas itu kami di lupakan ,tambah pula ,bila beliau Menang di DUN Bt.Antarabangsa,dan P.Gombak.

Nak jumpa pun susah.,

Kami BUKAN nak minta wang,kami ada wang,bukan nak jumpa pasal minta project, kami pon x menang tangan dgn beberapa project bernilai jutaan ringgit.,kami bukan nak minta tanah, walaupun hati kami sakit melihat Pak Indon yg.conquer.tanah di beberapa kawasan Bukit Antarabangsa berhampiran Sungai Sering,.

Kami nak jumpa pasal lorong di antara jalan berhampiran rumah Siti Norhaliza(Bukit Mulia) menuruni ke Kondo River Dale yang perlu baiki atau di perbesarkan.,kerana keadaan nya sekarang amat berbahaya,di mana terdapat lobang yg.menyukarkan kereta(Berselisih) keluar masuk di situ.

Keadaan ini sudah lama berlarutan dari zaman BN berkuasa, maka pada hemat kami bila YB Azmin mengambil alih ,perkara ini di masukan dalam rancangan bagi kesejahteraan rakyat yg memilih nya.

Tapi hampeehh!!

Habis mcm mana kami nak undi beliau lagi pada PRU13 nanti ,jika perkara sebegini pon tidak di ambil perhatian?

Untuk meninggalkan PKR mcm MSK gek lah” kami masih lagi memegang prinsip yang diperjuangkan”

Jdi sebelum perkara nie menjadi barah, berjumpa dan berbincang bincang lah dgn kami dan sudi sudi lah berjemaah di Surau Bulit Mulia, jika ada kelapangan.,sebelum Zul(Kulim) janggut sejemput masuk jarum.

PLZZZ!!!!

1 comment:

mamatPKR said...

sudah suratan taqdir,
PKR tiada pilihan,
ahli PKR tiada pilihan,
jawatan Timbalan Presiden PKR adalah jalan untuk berubah, namun yang bertanding tidak mungkin boleh merubahkan apa-apa, Zaid dah buktikan, Mustafa telah buktikan beliau tidak mungkin bawa perubahan kepada PKR, tinggal Azmi, kata orang tua-tua "tiada rotan akar pun jadi".
Ahli PKR sedang menanti, sedang menunggu, namun tidak dari langit, seorang pahlawan yang bukan bernama Azmi, kerana Azmi bukan pilihan untuk memimpin dunia ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive