13 April 2011

TERKINI - TERPANAS dari RPK : Aku dah agak dah ...

hahahaha aku dah agak dah statement ni akan keluar dari mulut Raja Petra bila aku baca kenyataan pertama tadi yang dia tak pernah babitkan najib dan rosmah dalam kes pembunuhan Altantuya, sebaliknya seseorang telah mengarahkannya. Aku dah jangka selepas ini akan ada lagi kenyataan darinya yang akan membabitkan DSAI.   Hahahaha anggapan aku tepat . Baca bawah ni :-

RPK said Anwar told him to 'fitnah' Najib

KUALA LUMPUR: Self-exiled blogger Raja Petra Kamaruddin, also known as RPK, has admitted on RTM news a short while ago that opposition leader Datuk Seri Anwar Ibrahim had told him to link Prime Minister Datuk Seri Najib Razak with the death of Mongolian model Altantuya Shaariibuu.

Cuma satu aku nak tanya RPK ... Berapa depa BAYAR?
dan satu lagi, dah rindu Malaysia ker?...

3 comments:

Anonymous said...

DSAI akan terus dijadikan bahan serangan oleh umno dan pemimpinnya.Di sekeliling DSAI bukan nya manusia maksum.Umno sanggup menghabiskan berkarung-karung rm untuk sesiapa sahaja asalkan DSAI dipencenkan dari politik.
RPK buka maksum....akhirnya terburai juga perutnya yang busuk itu.

Anonymous said...

dalam kes altantuya banyak tandatanya dan persoalan yang tidak berjawab walaupun sudah selesai di mahkamah.kenyataan rpk terkini tidak lebih untuk menimbulkan keraguan diatas kenyataannya sebelum ini. "kebenaran+kepalsuan=keraguan"

BZ said...

Pemimpinx DUNIA mengakui DSAI
mempunyai karisma sebagai seorang
pemimpin.Tapi pemimpinx Bin Najis tak sanggup menerima kenyataan!Kita
tunggu siri kedua RPK malam ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive