08 December 2011

Gambar ghairah Lindsay untuk Majalah Playboy tersebar di Internet

Tidak dapat dinafikan dia di antara salah seorang bintang berprofil tinggi dan kontroversi dan antara yang sanggup ‘menghiasi’ muka depan majalah sensasi, Playboy. Bangga dengan pencapaian peribadinya itu, Lindsay Lohan, 25, yang khabarnya dibayar sebanyak USD 1 juta untuk penggambaran majalah tersebut, turut merancang untuk mendedahkan cover ‘tanpa seurat benang’ itu menerusi program Ellen DeGeneres pada 15 Disember ini.

Namun sayang seribu kali sayang, hajat Lindsay yang ingin mempertontonkan foto cover bertaraf ‘world premiere’ itu musnah apabila foto tersebut telah teredar di internet sejak semalam sebagaimana yang dilaporkan oleh Dailymail.

Foto cover yang diinspirasi juga tribute kepada lagenda simbol seks Hollywood, Marilyn Monroe ini menampakkan Lindsay duduk dibatas kerusi berbentuk Playboy yang hanya menutupi bahagian ‘kehormatannya’ namun tetap memperlihatkan lekuk buah dadanya. Tampil dengan hanya memakai kasut tumit tinggi dan dandanan rambut ikal terurai melepasi bahu, bekas bintang kanak-kanak ini juga memakai gincu rona merah menyala sama seperti pesona Marilyn monroe, yang dipadankan dengan warna kerusi dan tirai latar di belakangnya.

Ini merupakan foto hasil daripada sesi fotografi kali kedua Lindsay memandangkan foto sewaktu sesi fotografi pertama tidak mencapai piawaian yang memuaskan hati pemilik Playboy, Hugh Hefner.

Hugh pula ketika ditemui sempat berkonsi inspirasi di sebalik foto-foto ‘ghairah’ Lindsay tersebut

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive