20 February 2012

Penyanyi R&B Popular Rogol Anak Tiri Sejak 7 Tahun Lalu?



Foto ini sekadar hiasan
Keji! Itu kata yang selayaknya dilemparkan terhadap perbuatan seorang penyanyi sebuah kumpulan hip hop popular tanah air satu ketika dulu, berikutan dia di dakwa merogol anak tirinya berusia 14 tahun di rumahnya di Gombak Jaya.

Penyanyi berusia 37 tahun yang juga pernah merupakan salah seorang pelakon sebuah filem tempatan yang pernah memenangi anugerah di sebuah festival filem antarabangsa itu, telah pun ditahan pihak polis jam 2 pagi, semalam. Dia ditahan selepas anak tirinya membuat laporan di Balai Polis Gombak, kira-kira jam 11 malam, kelmarin.

Menurut laporan akhbar tabloid sensasi, Harian Metro, mangsa mendakwa dinodai bapa tirinya itu sejak berusia tujuh tahun dan kejadian terbaru berlaku pada 9 Februari lalu. Mak ai! Apa punya jenis manusia ni???

Berikutan laporan itu, polis melakukan siasatan sebelum menahan penyanyi terbabit di rumahnya di Gombak Jaya awal pagi semalam. Penyanyi tersebut direman selama seminggu

Menurut sumber, remaja perempuan terbabit mendakwa dia nekad membuat laporan polis kerana tidak tahan dijadikan hamba seks bapa tirinya sejak tujuh tahun lalu selain bimbang keselamatan adik perempuannya yang lain.

- mD

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive