EVENT ORGANISER

Treasure Hunt - Amazing Hunt ... please call 69Event dot com at 013.2999.666 012.3449.888

31 August 2012

LRT Percuma - Paksa - Cabutan Bertuah .... yang meramaikan acara Najib di Bukit Jalil ... kalau tak, mampuih tak dak sapa yang nak pi ...



[Tukanglawan] Adoi, kalau macam ni takde la merdeka namanya, kata merdeka tapi kehadiran wajib dan kedatangan akan direkodkan, dikira pulak sebagai tugas rasmi, kalau takmo pegi macam mana... ohhhh ini rupanya stail merdeka umno.... tak datang kene hukum. kah..kah..kah..

Satu lagi yang bagusnya umno nei mereka sedang ajar budak-budak baru abis belajar erti kemerdekaan dengan ganjaran, kalau rajin meriahkan tweetup merdeka dapat la T-shirt dan duit...la.. nilai merdeka tu sama macam sehelai t-shirt rupanya.

Terdesak sangat la nampaknya, sampai tarik orang datang himpunan dengan hadiah lumayan... rupanya yang datang tu berebut-rebut nak hadiah je rupanya.. umno sedang ajar rakyat jadi patriotik pada hadiah lumayan. kah..kah..kah.

Pelik -pelik, Peserta himpunan bersih dan himpunan "janji Bersih" tak pun diumpan dengan T-shirt.. tak wajib datang pun, tapi kenapa ramai?..

Sebab diorang bijak... tak macam penyokongs etia umno.. datang sebab hadiah lumayan. kah..kah..kah 

3 comments:

Anonymous said...

kerajaan bagi juga..tu namanya janji ditepati..PR hanya pandai taburi janji..janji bertaburan tapi bila nak tepati pun tak tahu la..

Anonymous said...

hahahahaha bagi la betul tu, bagus sungguh la Najib korang hahahaha.

Anonymous said...

najib bagi dari duit makbapak dia sebab tu ramai lembu2 yang datang!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive