EVENT ORGANISER

Treasure Hunt - Amazing Hunt ... please call 69Event dot com at 013.2999.666

23 April 2013

memang betoi2 haram jadah la puak2 ni ...hampa tengok la


ada ka depa pi tunjuk video lucah ni kat Mak Aji Pak Aji, Mak cik Pak Cik di kampong -kampong ....tak dak akai ka??? 
sian Mak Aji Pak Aji Mak Cik Pak Cik tu
free-free je dosa kering ....
tapi apa nak buat kerja-kerja macam ni bagi puak-puak haram jadah ni dah biasa sangat dah
mampuih cepat UMNO lagi baik la

11 comments:

Anonymous said...

alamak geng, nie masa ceramah pkr kat pematang pauh ari tu. kita nk tunjuk kat orng kmpng yang video tu umno reka. kan ada bulatan merah tue. tue tengah tunjuk bukti la. jangan la tembak kawan geng

maw said...

YA RABB!!!wahai majlis agama,ulama',ustaz serta ustazah dimana kamu tatkala rakyat dihidangkan santapan rohani sebegini?.janganlah kerana imbuhan didunia ini kamu terus membisu,pekak,buta mata serta buta hati.YA ALLAH aku tidak berserta mereka.

Anonymous said...

rakam dan repot jer......lapur pd polis....utk buat rekod jer...utk tindakan akan datang

Anonymous said...

Mana polis.dlm undang sesiapa yg mengedar,menayang filem lucah akan dihukum n dipenjara.ini terang2 dah tayang filem lucah.tak de sorang ke buat report.?

Anonymous said...

YA ALLAH, KAU LAKNATILAH PUAK PUAK UMNO INI. TENGGELAMKAN MEREKA DENGAN PEMIMPIN PEMIMPIN MEREKA.

WAHAI BANI MELAYU UMNO. INDIA BERUGAMA HINDU LEBIH MULIA DARI KAMU. MALAH KAMU LEBIH HINA DARI KHINZIR. OOOP SILAP. KHINZIR TIDAK HINA. CUMA HARAM DI MAKAN SAJE.

Ismail said...

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ




Katakanlah (wahai Muhammad): Wahai Tuhan yang mempunyai kuasa pemerintahan! Engkaulah yang memberi kuasa pemerintahan kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah yang mencabut kuasa pemerintahan dari sesiapa yang Engkau kehendaki. Engkaulah juga yang memuliakan sesiapa yang Engkau kehendaki dan Engkaulah yang menghina sesiapa yang Engkau kehendaki. Dalam kekuasaan Engkaulah sahaja adanya segala kebaikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu. (26) Engkaulah (wahai Tuhan) yang memasukkan waktu malam ke dalam waktu siang dan Engkaulah yang memasukkan waktu siang ke dalam waktu malam. Engkaulah juga yang mengeluarkan sesuatu yang hidup dari benda yang mati dan Engkaulah yang mengeluarkan benda yang mati dari sesuatu yang hidup. Engkau jualah yang memberi rezeki kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, dengan tiada hitungan hisabnya. (27)


Say: O Allah! Owner of Sovereignty! Thou givest sovereignty unto whom Thou wilt, and Thou withdrawest sovereignty from whom Thou wilt. Thou exaltest whom Thou wilt, and Thou abasest whom Thou wilt. In Thy hand is the good. Lo! Thou art Able to do all things. (26) Thou causest the night to pass into the day, and Thou causest the day to pass into the night. And Thou bringest forth the living from the dead, and Thou bringest forth the dead from the living. And Thou givest sustenance to whom Thou choosest, without stint. (27)

Jangan susah hati,semuanya sudah di tentukan oleh Allah,mereka boeh buat apa apa.

Anonymous said...

kalau tak silap ni ceramah PR..

Anonymous said...

ni video forensik. diorang tunjuk bukti kat org kampung itu tang mana ada penipuan. org yg kat dlm video tu tahu ada lebih dari satu kamera. bukan tangkap curi.

Anonymous said...

ubah melalui peti undi pada 5 5 2013 tak kan kenal lagi puak bn ni dah lama buat kerenah

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

pru 13 tak lama lagi ..kita tentu kan di sana ...cuma ayat nak laknat orng tu tak baik ( april 23,2013 7.41 am )...aku tahu kau bukan bangsa melayu dan agama islam..kalau kau melayu islam kau tak sumpah orng ..jangan babit kan kaum lain..tak baik ...orng india sahabat kita ..kalau kau orng islam kenapa doakan orng islam yang lain musnah ..cakap orng melayu kita lagi hina dari kinzir...ini ke yang kau belajar bila join PKR..kau menjatuhkan pemimpin kau sendiri ...kau tak rasa ape...dengan ayat kau ni aku caya ramai orng pkr akan pikir balik ...tapi tak pelah ..sebab aku rasa kau bukan agama islam ..balasan dunia kau tak der...kalau kau kenalkan diri mesti muka kau ni mcm khinzir...tgk tak haram..tapi usik ,makan haram...bunyi kau mcm jugak ayat kau ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive