31 October 2013

Potong zakar kerana tiada teman wanita

Kerana terlampau tertekan selepas gagal mendapat teman wanita, seorang lelaki berusia 26 tahun, mengambil jalan singkat dengan memotong kemaluannya.


Namun selepas berbuat demikian, Yang Hu, memutuskan untuk menyambungnya semula dan telah menaiki basikal untuk rawatan di hospital.

Malang menimpanya apabila doktor memberitahu bahawa `nyawanya’ itu tidak dapat disambung kerana kemaluannya itu tertinggal di rumah.

Bagaikan pak pandir, Yang Hu kemudiannya menaiki basikal untuk pulang ke rumah bagi mengambil cebisan kemaluannya itu.

Apabila Yang Hu tiba di hospital, doktor pula memberitahu bahawa mereka tidak dapat menyambungnya semula kerana dia kehilangan banyak darah untuk tempoh yang panjang.

Betapa kecewanya Yang apabila mendapati kelakiannya itu tidak dapat disambung semula.

Menurut rakan-rakannya, dia mengalami tekanan selepas gagal menemui teman wanita, meskipun sudah sekian lama bekerja di kilang membuat pakaian di Jiaxing.

Kekecewaannya itu semakin buruk hingga menyebabkan dia memutuskan untuk memotong kemaluannya pada pukul 9 malam, dua hari lalu iaitu selepas pulang dari kerja.

Dalam pada itu rakan-rakannya mengecam doktor di hospital terbabit kerana tidak menyediakan ambulan kepada Yang. Jika tidak sudah tentu kelakian Yang dapat diselamatkan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive