04 June 2014

Farah Fauzana Hangat Bercinta Dengan Pemain Bola Sepak Negara?


KL, 4 JUN 2014: Rasa Murai Batu selama mengenali Farah Fauzana atau mesra digelar Fafau di kalangan peminat-peminat serta orang di dalam industri hiburan tanah air sendiri, dia ini adalah antara artis yang sering tampil dengan imej yang cukup bersih. 

Malah, Murai Batu juga nampak yang Fafau ni cukup rajin, kuat bekerja serta sangat komited dengan kerja-kerjanya sebagai pengacara televisyen mahu pun penyampai radio sampaikan Murai Batu tak dengarlah dia bercinta dengan orang itu atau orang ini. 

Patutlah Fafau ni mampu berjaya dan masih mampu bertahan dalam tempoh yang cukup lama di dalam industri ni. Respek! Haa...Murai Batu harap orang-orang baru yang nak berjaya di dalam industri ini, kenalah ikut contoh macam Fafau ya. 


Anyway, walaupun Murai Batu rasa kagum dengan semangat dengan dedikasi Fafau, tapi jauh di sudut hati MUrai Batu nak tengok jugak Fafau ikut jejak rakan-rakan seperjuangannya yang lain, yang dah pun berumahtangga serta membina keluarga masing-masing. 

Kalau asyik kerja kerja kerja saja, sampai bila-bila membujanglah jawabnya Fafau oiii...Tapi, bak kata pepatah lama, diam-diam ubi berisi, diam diam Fafau, rupa-rupanya dia  intim dan hangat bercinta dengan pemain bola sepak.

Nama pemain bolas sepak itu, Murai Batu tak ingat pulak tapi jejaka yang bertuah itu adalah seorang pemain bola sepak kebangsaan.

Nak dijadikan cerita, perubahan imej yang berlaku pada diri Fara Fauzana yang kini nampak manis bertudung litup turut mendapat sokongan dari pemain bola tersebut.

Haa... Baguslah tu. Murai Batu tumpang gembira sangat bila dengar berita tersebut. Mudaha-mudahan hubungan mereka akan berkahir ke jinjang pelamin. Amin...murai.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive