01 September 2010

Budak 'Expired' melalak lagi - kali ni serang DSAI pula

Bekas menteri umNO yang tiba-tiba muncul kembali sebagai 'ultraman nak selamatkan umNO' (konon), pemimpin yang dah 'expired' , botol kicap yang dah nak jadi racun kata Datuk MAhfuz hari ni melalak lagi dalam lamab web umNO. Kalau semalam dibawa nya kembali isu-isu sensitif termasuk isu 13 Mei, maka hari ini "budak' ni bangkitkan pula isu DSAI. Maka dirungkaikan lah cerita semasa DSAI dalam kabinet lagi. Segala apa tindakan DSAI yang katanya sentiasa bertentangan dengan Mahathir ... korang cari dan baca di umno-online.
Apakah suara-suara dari para pemimpin umNO yang masih aktif sekarang ini sudah tidak lagi berupaya untuk menentang suara-suara dari para-para pemimpin Pakatan? Sehinggakan terpaksa dibawa kembali pemimpin yang sudah 'expired'. Tapi itu lah kenyataannya sekarang
Setiap isu yang cuba dibangkitkan akhir-akhir ini, seperti isu bacaan khutbah di Pulau Pinang, isu Ahli Parlimen DAP ke surau bukan saja dapat di'cantas' pihak PR malah dikembalikan kepada mereka tanpa boleh berkata walau sepatah - seperti isu Rosmah memberi tazkirah di dalam surau dengan tidak nenutup aurat.
Untuk 'budak' Zam. sudah-sudah lah ... jangan disemarakan lagi kebencian rakyat yang memang telah membenci umNO dengan kepulangan kamu.

2 comments:

dlines said...

duit yang di barah telah nak habis kot.itu sebab sibuk2 le..nanti jadi senator..mcm budak sesumpah tu... BERTAUBAT le sedara...maut dah dekat..belajrlah agama sikit utk buat bekalan mati nanti...kat sana UMNO/BN tak boleh tolong..kat Msia boleh le..

azman kamarul said...

Bawa-bawa muhasabah diri tu wahai dato', wahai bekas menteri dan wahai penyangak Melayu!

Jangan meracau sangat dalam bulan mulia ini.Merepek macam dia saja yang tak pernah buat salah dan dosa orang lain semuanya salah dan berdosa kepada negara dan rakyat!.

Ingat sikir sejarah PERHIMPUNAN BERSIH!.Kamu adalah salah seorang yang menjatuhkan kemaluan negara ini di mata dunia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive