21 March 2010

YB-YB PAS di Cub Prix Alor Setar

YB Dr Haji Hamdan, YB Johari, Sam Hong bersama-sama pegawai-pegawai dari Majlis Sukan Negeri Kedah dan Kelab Motor Kedah bergambar selepas upacara penyampaian hadiah.
Exco Belia dan Sukan, Kesenian dan Warisan Kebudayaan Kedah, YB Dr Haji Hamdan bin Mohamed Khalib, ADUN Tg Dawai sebagai mewakili YAB Menteri Besar Kedah telah sudi meluangkan masa beliau untuk bersama-sama di hari terakhir Kejuaraan Cub Prix Malaysia PETRONAS yang telah diadakan selama 2 hari (Jumaat dan Sabtu) di perkarangan Stadium Alor Setar. Turut bersama YB Dr Haji Hamdan ialah Naib Pengerusi Majlis Sukan Negeri Kedah, YB Johari Abdullah yang juga ADUN Kupang.
Sam Hogg sedang memberi penerangan kepada YB Johari mengenai sebuah motosikal lumba dari pasukan PETRONAS Raceline

Ini merupakan tahun kedua Cub Prix PETRONAS dibawa ke negeri Kedah sejak ianya diadakan dibawah tajaan PETRONAS sejak 6 tahun lalu. Acara sukan cub prix ini tidak dibenarkan untuk diadakan di Kedah ketika Kedah di bawah pemerintahan BN dahulu.
YB Johari bersama Pengurus pasukan PETRONAS Ah Hong
Sejak dari awal pagi lagi peminat-peminat cub prix telah berpusu-pusu membanjiri kawasan-kawasan disekitar stadium untuk menaksikan secara dekat aksi pelumba-pelumba tempatan bersaing untuk merebut kejuaraan pusingan pertama ini.
YB Dr Haji Hamdan bersama Sam Hogg dan Pengurus pasukan Shell

Pusingan kedua akan diadakan di perkarangan stadium Kluang pada 17 dan 18 April nanti.
Lagi gambar-gambar aksi menarik Cub Prix Alor Setar di sini

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive